KIRIKKALE'de Askerlik Yapan Var mı?
11
●4.569
- 21-07-2017, 16:27:35Arkadaşlar kısa dönem askerlik hizmetimi Kırıkkale İl Jandarma Komutanlığında yapacağım Allah izin verirse. Burada askerlik yapan var mı, hiçbir detay bulamadım internette?
- 21-07-2017, 16:36:24Hayırlı teskereler dilerim, yakında bende gideceğim bakalım neresi çıkacak
Benim uzun dönem tabi.
- 21-07-2017, 17:03:03Üyeliği durdurulduTürkiye Cumhuriyeti Jandarması, emniyet ve asayiş ile kamu düzeninin korunmasını sağlayan, diğer kanun ve nizamların verdiği görevleri yerine getiren, silahlı genel kolluk kuvvetidir.
Ezberle şimdiden ilk günden 5 puanı kap
Tezkere aldığım son gün bile her sabah soruyorlardı iştimada.
Jandarma olacaksın madem kısa tavsiyeler. Kendini devriye muhafız eri yapmaya bak. Fakat asla şoför olma. Yediğin fırçanın haddi hesabı olmaz yoksa :d - 21-07-2017, 17:16:34Orda mı yaptınız askerliği ve ne olarak, ne zaman? Genel bilgi ve tavsiyelerin neler? Özelden yada burdan yazarsan sevinirim.Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2017, 17:23:56Üyeliği durdurulduHayır ben başka yerde yaptım. Benim Jandarma ve askerlik olarak edindiğim tecrübeler şunları söylüyor.TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- İşten kaçma ve kaytarma. Bir iş varsa bir ucundan da sen tut.
2- Komutanlardan ne kadar uzak olursan o kadar az işin olur.
3- Herkese çok fazla güvenme. - 21-07-2017, 17:48:39ankaraya 1 saat uzaklıktadır,hafta sonları çarşı izinlerine yetebilecek bir şehirdir bence,yetmezse eğer ankaraya gelebılırsınız ancak askerlıkte,yolda gececek o 1 saatin bile önemi vardır degerlendirmek gerekır benceTurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zamanla onada alışır, icabında carşı ıznınede cıkmazsınız ama dedıgım gıbı cok sıkılır ve bunalırsanız gelırsınız ankaraya,ama garnizon dışına çıkarırlarmı orasını bilmiyorum
- 21-07-2017, 19:46:58Salak ayağına yat biraz. Her şeyden biraz anlarım ama çok da anlamam havasında ol. Her zaman ortada ol.
SÖMB - 21-07-2017, 19:53:00gerek yok Yenişehir'e giderse yeter gayet güzeldir orasızulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim uzun dönem tabi.
Tezkere aldığım son gün bile her sabah soruyorlardı iştimada.