Orda mı yaptınız askerliği ve ne olarak, ne zaman? Genel bilgi ve tavsiyelerin neler? Özelden yada burdan yazarsan sevinirim.
Hayır ben başka yerde yaptım. Benim Jandarma ve askerlik olarak edindiğim tecrübeler şunları söylüyor.
1- İşten kaçma ve kaytarma. Bir iş varsa bir ucundan da sen tut.
2- Komutanlardan ne kadar uzak olursan o kadar az işin olur.
3- Herkese çok fazla güvenme.