ankaraya 1 saat uzaklıktadır,hafta sonları çarşı izinlerine yetebilecek bir şehirdir bence,yetmezse eğer ankaraya gelebılırsınız ancak askerlıkte,yolda gececek o 1 saatin bile önemi vardır degerlendirmek gerekır bence

zamanla onada alışır, icabında carşı ıznınede cıkmazsınız ama dedıgım gıbı cok sıkılır ve bunalırsanız gelırsınız ankaraya,ama garnizon dışına çıkarırlarmı orasını bilmiyorum
gerek yok Yenişehir'e giderse yeter gayet güzeldir orası