• 25-05-2008, 14:21:24
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saol kardeş gerçekten çok duygulandım
  • 25-05-2008, 14:32:33
    #20
    harika, bu filmi çeken ekibi kutluyorum. Hayatın farkındalar
  • 25-05-2008, 14:47:10
    #21
    yine seyrettim, çok sulugözüm
  • 25-05-2008, 15:55:13
    #22
    içinden gelerek yardım etmek ne kadar güzel bişey, laf olsun diye değil içinden gelerek miktarda önemli değil o verilen ve gideceği yeri çok güzel vermişler videoda.
  • 25-05-2008, 16:40:23
    #23
    Gerçekten çok güzel
  • 25-05-2008, 16:44:38
    #24
    İlk izlediğimde gercekten çok etkilenmiştim Melih Kibar'ın mükemmel bestesiyle birleşince ortaya inanılmaz bşey cıkmış
  • 25-05-2008, 23:22:21
    #25
    Misafir
    İçki içen cocuktan sonrasını cozdum desem
  • 25-05-2008, 23:48:57
    #26
    Silsileyi çözüyorsun zaten, çok güzel video ben ilk defa izledim .Çok hoşuma gitti
  • 26-05-2008, 00:50:05
    #27
    Üyeliği durduruldu
    +Rep çok hoşuma gitti.o kadar üzgündümki bu akşam sırf kafamı dağıtmak için ordan oraya dolaşıyordum r10.netin içinde .neden böyle deyip duruyordum.bir anlamda isyandı yani.bu postu görmem bile tevafuk sanırım. çok teşekkürler.