Mükemmel Reklam Çok Ders Alınması Lazım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mükemmel Reklam Çok Ders Alınması Lazım
29
●
1.546
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Mükemmel Reklam Çok Ders Alınması Lazım
1
2
3
4
22-05-2008, 00:51:38
#10
StoryLine
çok güzeldi insan gülümsemesini kaybetmemeli hiçbir zaman
22-05-2008, 03:23:24
#11
Peksoft
Teşekkürler
Çok güzeldi.
22-05-2008, 03:28:39
#12
kscmersin
bazı değerler yozlaşıyor unutmamak gereken şey çok
22-05-2008, 04:13:42
#13
ELWoOd_qN
Teşekkurler Arkadaş Guzel ve Bir o kadarda anlamlı bir video.
22-05-2008, 07:02:59
#14
benikaydet
film gibiymiş, bitmedi, teşekkürler
25-05-2008, 13:56:42
#15
deejay35
gercekten gusel ve anlamlı tesekkurler
25-05-2008, 14:03:52
#16
Nickless
Reklam değil kısa film, çok güzel yapmışlar çok duygulandırdı beni ama sanırım olacaklar önceden tahmin edilebiliyor. En azından ben yaşlı kadından sonra çözmüştüm olayı
Bu arada müzik şahane, müthiş, mükemmel vs..
25-05-2008, 14:06:40
#17
alp11
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
güzeldi,teşekkürler
25-05-2008, 14:16:24
#18
MaxidaTa
Zaten doluydum çok fena patladım r10 dada ağladımya daha ne diim..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler