• 22-05-2008, 00:51:38
    #10
    çok güzeldi insan gülümsemesini kaybetmemeli hiçbir zaman
  • 22-05-2008, 03:23:24
    #11
    Teşekkürler
    Çok güzeldi.
  • 22-05-2008, 03:28:39
    #12
    bazı değerler yozlaşıyor unutmamak gereken şey çok
  • 22-05-2008, 04:13:42
    #13
    Teşekkurler Arkadaş Guzel ve Bir o kadarda anlamlı bir video.
  • 22-05-2008, 07:02:59
    #14
    film gibiymiş, bitmedi, teşekkürler
  • 25-05-2008, 13:56:42
    #15
    gercekten gusel ve anlamlı tesekkurler
  • 25-05-2008, 14:03:52
    #16
    Reklam değil kısa film, çok güzel yapmışlar çok duygulandırdı beni ama sanırım olacaklar önceden tahmin edilebiliyor. En azından ben yaşlı kadından sonra çözmüştüm olayı

    Bu arada müzik şahane, müthiş, mükemmel vs..
  • 25-05-2008, 14:06:40
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzeldi,teşekkürler
  • 25-05-2008, 14:16:24
    #18
    Zaten doluydum çok fena patladım r10 dada ağladımya daha ne diim..