+Rep çok hoşuma gitti.o kadar üzgündümki bu akşam sırf kafamı dağıtmak için ordan oraya dolaşıyordum r10.netin içinde .neden böyle deyip duruyordum.bir anlamda isyandı yani.bu postu görmem bile tevafuk sanırım. çok teşekkürler.