• 12-07-2017, 12:23:11
    #19
    Araç kullanırken kafanızı boşaltın arkadaşlar deşarj olmanız gerekiyor tamamen yola odaklanmanız lazım bütün organlarını yola göre kullanacaksın bu trafik işi çok sakat memlekette öküz çok ne kadar dikkat edersek edelim gelip buluyor
  • 12-07-2017, 19:39:18
    #20
    İlkler önemlidir ki sizin ilkiniz hasarsızmış diyebiliriz. Şanslısınız ben ehliyeti aldıktan 1 sene sonra ilk kazamı yapmıştım gerçi ehliyeti almadan 1.5 sene öncesinde kullanmaya başlamıştım . Yani kısaca 2.5 sene sonra ilk kazamı yaptım uzun yola gidebiliyordum şehir içi şehir dışı farketmiyordu ama ilkinin etkisiyle bir tırsmalar gelmeye başlamıyor değildi. Bu kısa zaman sonra geçiyor . Mesela kendi aracımla 0 çizmeler olsun 8 çizmeler olsun 3 den 2 olsun el freni olsun acımadan yapan bir insanım ( Tabiki de trafik içinde yapmıyorum en azından artık komple yapmıyorum ) . Ama işyerinin aracını kullanmaya başlar başlamaz paranoyaklaştım ya kaza olursa ya şöyle olursa bunları kafaya takınca insan hata yapmayacağı yerlerde yapabiliyor. Olacağı varsa olacaktır kafana takma cesaretli ol