İlkler önemlidir ki sizin ilkiniz hasarsızmış diyebiliriz. Şanslısınız ben ehliyeti aldıktan 1 sene sonra ilk kazamı yapmıştım gerçi ehliyeti almadan 1.5 sene öncesinde kullanmaya başlamıştım . Yani kısaca 2.5 sene sonra ilk kazamı yaptım uzun yola gidebiliyordum şehir içi şehir dışı farketmiyordu ama ilkinin etkisiyle bir tırsmalar gelmeye başlamıyor değildi. Bu kısa zaman sonra geçiyor . Mesela kendi aracımla 0 çizmeler olsun 8 çizmeler olsun 3 den 2 olsun el freni olsun acımadan yapan bir insanım ( Tabiki de trafik içinde yapmıyorum en azından artık komple yapmıyorum ) . Ama işyerinin aracını kullanmaya başlar başlamaz paranoyaklaştım ya kaza olursa ya şöyle olursa bunları kafaya takınca insan hata yapmayacağı yerlerde yapabiliyor. Olacağı varsa olacaktır kafana takma cesaretli ol