Anket Hangi Klima Daha iyi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 5
Hangi Klima Daha iyi?
Profilo Klima
%20,00 (1 Oy)
Demir Döküm Klima
%80,00 (4 Oy)
  • 06-07-2017, 19:14:12
    #1
    Bir klima alacam 18lik kaliteli birşey alacam bu ikisi arasında kararsız kaldım sizce hangisini alsam

    Demir döküm invertr 18 lik 3000 istiyor.
    profilo invertr 18lik 2900 istiyor sizce hangisi iyi deneyimi olan arkadaşlar önerisini yazabilir mi ? Şimdiden Teşekkürler
  • 06-07-2017, 20:46:14
    #2
    Profile öneririm.
  • 06-07-2017, 20:52:17
    #3
    Hiç fark etmez Ses db si önemli gerisi önemsiz arçelik bile alabilirsin
  • 09-07-2017, 14:25:03
    #4
    demir döküm aldım hocam
  • 09-07-2017, 22:19:05
    #5
    Kurumsal Üye
    Demir döküm iyi bir seçim olmuş bence de .
  • 09-07-2017, 22:23:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Demir Döküm derim.
  • 09-07-2017, 22:39:37
    #7
    neden bu iki klima markası?
    mitsubishi tavsiye ederim..
    23 derece, 35 metre kare 7/24 50 tl geliyor...
  • 09-07-2017, 23:26:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Mitsubishi çok iyi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:26:03 -->-> Daha önceki mesaj 23:25:02 --

    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden bu iki klima markası?
    mitsubishi tavsiye ederim..
    23 derece, 35 metre kare 7/24 50 tl geliyor...
    Nerdeyse bişey gelmiyor hocam lütfen klima linki verirmisin bir göz atayım
  • 10-07-2017, 13:06:33
    #9
    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden bu iki klima markası?
    mitsubishi tavsiye ederim..
    23 derece, 35 metre kare 7/24 50 tl geliyor...
    Hocam size zahmet klima linki alayım bende alırım bu fiyat yakiyirsa