Bir klima alacam 18lik kaliteli birşey alacam bu ikisi arasında kararsız kaldım sizce hangisini alsam
Demir döküm invertr 18 lik 3000 istiyor.
profilo invertr 18lik 2900 istiyor sizce hangisi iyi deneyimi olan arkadaşlar önerisini yazabilir mi ? Şimdiden Teşekkürler