Mitsubishi çok iyi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:26:03 -->-> Daha önceki mesaj 23:25:02 --

netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden bu iki klima markası?
mitsubishi tavsiye ederim..
23 derece, 35 metre kare 7/24 50 tl geliyor...
Nerdeyse bişey gelmiyor hocam lütfen klima linki verirmisin bir göz atayım