Merhabalar,
Yapı kredi World Platinum ve ona bağlı ek kart olmak üzere 2 kredi kartı mevcuttur.
Kredi kartları için, ilk 1 sene yıllık ücret alınmayacağı söylenmişti şube de.
Kartın ilk açım tarihi, 2016 Aralık ayı.
19 haziran'da World Platinum Temassız kart için, 117TL
Ona bağlı ek kart için ise 58TL kesilmiş.
Bunlara itiraz edebiliyor muyuz? Edersek durum ne olur? Başına gelen var mıdır? Ne yapılması gerek?
Kredi Kartı Yıllık Ücretleri Hakkında
24
●1.128
- 20-06-2017, 15:38:37Kartta taksitle çekilmiş beyaz eşya borcu var hocam. Kapattıracağım desem ne olurAkbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2017, 15:51:28taksit olması veya borç olması bişeyi etkilemez. kartı kapattıktan sonra da kalan borçlarınızı aydan aya ödemeye devam edebilirsiniz. o yüzden kart ücreti iptal edilmiyorsa kartı kapatın blöfü her zaman işe yararArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2017, 17:22:24ben kartı vadesizle birlikte kullanıyordum, yılda 4 kesinti oluyordu, "bu fazla, en azından vadesizden kesmeyin, yoksa hesabımı kapatın" dedim, onlarda bana hakem heyeti formu içeren bir mesaj attı, kredi kartımı da kapattılar, ben de vadesizi ve kardeşimin hesabını kapattırdım. kapattırdık ne oldu derseniz, başka bir banka iliğimizi, kemiğimizi, sömürüyor.. enpara var ve yerli-yabancı çok iyi iş görüyor ama illa ki kredi kartı da lazım oluyor işte...