• 20-06-2017, 14:36:57
    #1
    Merhabalar,

    Yapı kredi World Platinum ve ona bağlı ek kart olmak üzere 2 kredi kartı mevcuttur.

    Kredi kartları için, ilk 1 sene yıllık ücret alınmayacağı söylenmişti şube de.
    Kartın ilk açım tarihi, 2016 Aralık ayı.


    19 haziran'da World Platinum Temassız kart için, 117TL
    Ona bağlı ek kart için ise 58TL kesilmiş.


    Bunlara itiraz edebiliyor muyuz? Edersek durum ne olur? Başına gelen var mıdır? Ne yapılması gerek?
  • 20-06-2017, 14:44:06
    #2
    Kapattıracağım dediğinde ediyorlar dost.
  • 20-06-2017, 15:38:37
    #3
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapattıracağım dediğinde ediyorlar dost.
    Kartta taksitle çekilmiş beyaz eşya borcu var hocam. Kapattıracağım desem ne olur
  • 20-06-2017, 15:51:28
    #4
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartta taksitle çekilmiş beyaz eşya borcu var hocam. Kapattıracağım desem ne olur
    taksit olması veya borç olması bişeyi etkilemez. kartı kapattıktan sonra da kalan borçlarınızı aydan aya ödemeye devam edebilirsiniz. o yüzden kart ücreti iptal edilmiyorsa kartı kapatın blöfü her zaman işe yarar
  • 20-06-2017, 16:37:34
    #5
    Denizbankda yıllık ücrete itiraz etmiştim aynı taktikle, 3 aylık ayda 100tl harcama sözü ile iade etmişlerdi.
  • 20-06-2017, 16:40:13
    #6
    Yapıkredi de blöf tutmadı benim kapattırdım kartı. Maaş müşterisiyiz ve 110 lira aidat almışlardı. Kafalarına göre kartın limiti güncelliyorlardı bir sürü usulsüz iş. Rabbim bunların eline düşürmesin.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 20-06-2017, 16:51:30
    #7
    Kapatırsan aydan aya ödemeniz taksitle devam eder.
    Aidatlı kart olduğu için itiraz etseniz de takarlarsa ödemezler. Ama blöf veya harcamalarınızı göstererek iade isteyin.
  • 20-06-2017, 17:22:24
    #8
    ben kartı vadesizle birlikte kullanıyordum, yılda 4 kesinti oluyordu, "bu fazla, en azından vadesizden kesmeyin, yoksa hesabımı kapatın" dedim, onlarda bana hakem heyeti formu içeren bir mesaj attı, kredi kartımı da kapattılar, ben de vadesizi ve kardeşimin hesabını kapattırdım. kapattırdık ne oldu derseniz, başka bir banka iliğimizi, kemiğimizi, sömürüyor.. enpara var ve yerli-yabancı çok iyi iş görüyor ama illa ki kredi kartı da lazım oluyor işte...
  • 20-06-2017, 17:55:24
    #9
    Garanti blöf yemiyor. Benden kesmişler aradım kapatırım bak haaa dedim tamam kapatalım hesabınızı dedi *** sürdürmeyelim diye kapat uzatma dedim kapattı hesaptan olduk sonra yeniden hesap açtım.