Yapıkredi de blöf tutmadı benim kapattırdım kartı. Maaş müşterisiyiz ve 110 lira aidat almışlardı. Kafalarına göre kartın limiti güncelliyorlardı bir sürü usulsüz iş. Rabbim bunların eline düşürmesin.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi