ben kartı vadesizle birlikte kullanıyordum, yılda 4 kesinti oluyordu, "bu fazla, en azından vadesizden kesmeyin, yoksa hesabımı kapatın" dedim, onlarda bana hakem heyeti formu içeren bir mesaj attı, kredi kartımı da kapattılar, ben de vadesizi ve kardeşimin hesabını kapattırdım. kapattırdık ne oldu derseniz, başka bir banka iliğimizi, kemiğimizi, sömürüyor.. enpara var ve yerli-yabancı çok iyi iş görüyor ama illa ki kredi kartı da lazım oluyor işte...