• 02-06-2017, 00:24:07
    #1
    Uzun zamandır bir motor alayım da kafam esince çıkayım dolaşayım hem toplu taşıma belasından kurtulurum fikri var kafamda. Hele de böyle Cruiser tarzı bişi çok istiyordum. Geçen gün yine minibüste evime giderken yağmur yağıyordu, (Elazığ'da okuyorum) Elazığ'ın havası da bi değişik, en ufak yağmurda şehir bir anda göle dönüşüveriyor 1 saat sonra her şey geçiyor. Aklımdan şu geçti, ulan tamam motorlar suya yağmura dayanıklı geliştiriliyolar da burdaki gibi bir yağmurda her yer su birikintisi olunca sorun yaşamasan bile bu stres bu düşünce yeter insana, motorun zevkini kaçırır yani.
    Bu yüzden biraz arabalara bakayım istedim. Bu arada kullanmayı çok sevmek dışında hiç anlamam arabadan. Hatcback modeller hoşuma gider hep, sadeliği falan severim.

    Büyük hayranlıkla baktığım BMW 1.16i modelini biraz araştırdım, 2005 model 38k'ya buldum bir tane. Sahibinden'de fotoları falan aşırı temiz belli boyası badanası yapılmış arabanın. Açıklamayı okudum hasar kaydı mevcuttur diyor, arkadaşa bu ne demek diye sordum "kaza yapmış demek" dedi. Düşündüm, kendi arabam olsa sıfır olsa, kaza yapınca çöpe atmıyorum sonuçta tamir ettirip kullanmaya devam ediyorum. Bu yüzden kaza yapmış araba almak çok kötü bir fikir gibi gelmedi bana. Bu arada ilan bu.

    Hasar kaydı ne kadara kadar sizce sorunsuzdur, nelere dikkat etmek gerekir neler tehlikelidir ve "haa bu varsa alınmaz" denilen şeyler nelerdir ? İlanda çok detaylı anlatmışlar arabadaki değişiklikleri. Bu değişikliklere bakılarak bir yorum yapabilir misiniz ? Bilgilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum
  • 02-06-2017, 00:30:03
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    İlanında xenon far yok, KM çok fazla, hasar kaydı var. Alma hocam bu arabayı.

    //Düzenleme;
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...98014441/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...41892433/detay

    Bütçeni arttırabilirsen bu araçlara bakabilirsin. Bu araçlarda da xenon far yok ama en azından KM'ler daha düşük ve hasarları düşük.
  • 02-06-2017, 00:38:46
    #3
    kaza yapmış araba almak kolay ama satması zor
    hele birde hasar kaydı varsa fiyatını direk düşürüyorlar

    Yurt dışında bir araban var her türlü boya badana bakımını yapiyorsan o arabayi alan kişi alırken arabasına güzel bakmış gözüyle alır

    bizim ülkede ise çamurluğun bile boyali olsa fiyatı dibine çekerler

    alıcı ile iletişime geç hasar kaydının ne kadar olduğunu sor tavsiyem çokta yanaşma satarken sen zorlanırsın
  • 02-06-2017, 00:51:21
    #4
    Kazalı araba alabilirsiniz hatta düşeş arabada gelebilir ama bu arabaya bulaşılmaz.
    • rooter
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-06-2017, 02:42:40
    #5
    Hasar kaydı yüksek,satarken çok uğraşırsın.O Fiyata o arabayı almazdım şahsen muadillerini incele derim.
  • 02-06-2017, 09:25:07
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BMW'nin bu serisi çok yakar az kaçar olarak bilinir Hem bu sebeple, hem de yapılan işlemler nedeniyle mesajınızdaki araç alınmaz.

    Hasar kaydı rakamları araç serviste işlem görünce haliyle artıyor. Mesela geçen hafta bir tane 3.20d niyetlendim, 10 bin lira hasar kaydı vardı. Arka bagaj kapağı, tampon ve sağ arka far değişmiş. Parçalar orijinal olunca rakam yükselmiş. Bunlar ufak tefek hasarlar. Zira servisler pek onarım yapmaz, hasarlı parçayı değiştirir. Bence önemli olan şasenin ve motorun sağlam olması, önden ve yandan darbe almamasıdır.

    Hasar kayıtlı araç alacaksanız kaza fotoğraflı araçlara yönelin. Benim aracın sol arka çamurluk köşesinde 4 parmak kadar göçük ve arka tampon ucunda hafif sürtme var. Servis 2 bin lira fiyat istedi ve tüm çamurluğu boyayacağını söyledi. Dışarıda usta ise 400 liraya hallediyor Hasar kaydındaki rakam farkını siz düşünün. Nazarlık olarak yaptırmadım ben de o ayrı konu

    Diyeceğim o ki; hasar kayıtlı araç hasarı görmeniz kaydıyla elbette alınır. Diğer türlü şahsen almam.
  • 02-06-2017, 11:21:15
    #7
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BMW'nin bu serisi çok yakar az kaçar olarak bilinir Hem bu sebeple, hem de yapılan işlemler nedeniyle mesajınızdaki araç alınmaz.

    Hasar kaydı rakamları araç serviste işlem görünce haliyle artıyor. Mesela geçen hafta bir tane 3.20d niyetlendim, 10 bin lira hasar kaydı vardı. Arka bagaj kapağı, tampon ve sağ arka far değişmiş. Parçalar orijinal olunca rakam yükselmiş. Bunlar ufak tefek hasarlar. Zira servisler pek onarım yapmaz, hasarlı parçayı değiştirir. Bence önemli olan şasenin ve motorun sağlam olması, önden ve yandan darbe almamasıdır.

    Hasar kayıtlı araç alacaksanız kaza fotoğraflı araçlara yönelin. Benim aracın sol arka çamurluk köşesinde 4 parmak kadar göçük ve arka tampon ucunda hafif sürtme var. Servis 2 bin lira fiyat istedi ve tüm çamurluğu boyayacağını söyledi. Dışarıda usta ise 400 liraya hallediyor Hasar kaydındaki rakam farkını siz düşünün. Nazarlık olarak yaptırmadım ben de o ayrı konu

    Diyeceğim o ki; hasar kayıtlı araç hasarı görmeniz kaydıyla elbette alınır. Diğer türlü şahsen almam.

    Aracı sürme fırsatım oldu birkaç kere ancak arabanın kalkışı ve hızlanışı oldukça iyiydi. Ekonomik olmasa da araç gayet hızlı bence.
  • 02-06-2017, 11:36:12
    #8
    Feleğin çemberinden geçmiş araçlara bakmayın Bu bütçe ile bu kasaya bakmayın bence.
  • 02-06-2017, 13:57:56
    #9
    WWT
    Üyeliği durduruldu
    A3 lere de bakabilirsiniz aslında hocam?