• 15-05-2017, 03:38:16
    #10
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Rahmani Rüya : Genelde sabaha karşı görülür ve ayırt edilir. Allah istediğine istediği kadarını gösterir. Peygamberimiz Hz.Yusuf'un mucizesi rüyaydı.

    2. Şeytani Rüya : Sol tarafınıza yattığınızda genelde görülür ve insanın kafasını karıştırmak için şeytanın içinize soktuğu vesveseden çıkar.

    3. Bilinçaltı Rüya : Günlük yaşadığınız olaylardan sonra benzerlerini yaşamanızdan kaynaklanır.

    Şimdi gelelim rüyaya. Baştan hata yaptığın şey rüya herkese anlatılmaz. Bazı olayların anlatılmayacağı gibi. Rüyayı neye yorarsan beynin onu yapmaya zorlayacaktır seni.

    Allah rüyanı hayırlı eylesin. Benzeri bir rüya bende gördüğüm için yazıyorum. Namaz kılamadığım için Allah'a c.c. dua ettim (kadir gecesiydi) sonra kendimi ölmüş şekilde gördüm, tabuttan kalkıyorum melekler etrafımda sonrasında beni geri gönderdin daha bir dünya namaz borcum var diyorum ama bana gülüyorlar (suret yok). Ardından uyanıyorum ama yine günlük yaşantıya devam (Ramazan ayında bile namaz kılmadım öyle düşün). Ramazan ayının son gecesi camide aynen şöyle bir dua ettim; "Allah'ım, gördüğüm rüya işe yaramadı, namaz kılmaya yine başlayamadım. Senden yardım istiyorum, namaza başlamazsam sonum iyi değil onu da biliyorum" yanlış hatırlayabilirim bir iki gece sonrası da olabilir başımdan rüya olmayan birşey geçti (kesinlikle burada anlatmam) ve ben o korkuyla tövbe ettim ve namaza başladım.

    Bu son söyleyeceğim senin rüyanın tabiri değildir bunu bilesin, başımdan geçen olayla bağdaştırıyorum; Namaz kılman için bir fırsat verilmiş sana, sende kılmaya başlamazsan yada kılıyor da kazalarını bırakıyorsan bence hemen hizaya gir. Yok girmezsen ve benim başımdan geçen bir olay geçerse başından mutlaka ben aklına gelirim. Başlayınca özelden yaz bana olayı anlatırım.

    Allah sana sıhhat versin, ömrünü uzun yaşlılığını kısa etsin.
    Namaz kılmıyorum ama uzun zamandır aklımı kurcalayan bir şey.. Yani ciddi ciddi düşünüyorum ama sonra sanki hevesmiş gibi geçiyor. Çok sık olmaya başladı bu durum.

    Asıl korkum başlayıp bırakmak aslında.

    Allah razı olsun, cümlemize.

    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dostum, simdi butun ekibimizle birlikte analizimizi yaptik ve cikardigimiz sonuc su..

    Askere gideceginizi ve sozlu olacaginizi soylemissiniz.

    Geleceginiz su sekildedir,

    Siz askerden donmeden 2 hafta once sozlunuz surpriz olsun diyerek validenizle birlikte dugun alisverisine cikip size damatlik alacak. Mutlu gunler gecirecekler. Son gorevinizde sehit olacaksiniz. Ardindan tabutunuzun ustune o damatligi ve Turk bayragini serecekler. Kalan yaklasik 2 yillik sureyi lutfen dogru gecirin!

    %100 tespitlere dayanir.

    sahte olmali ihtimali saklidir

    hocam Allah askina ruya ne ya? Ruya tabiri ne? Boyle sacma sapan seylerle hayatinizin yonunu degistirmeyin kimsenin soyledigine gordugunuz ruyaya bakmayin. Ruya sadece bilincaltinizin bir yansimasi.
    Kardeşim sen heralde konuyu fal ile karıştırdın Allah'a şükür senin düşündüklerini düşünecek eğitim seviyesine, hayat tecrübesine ve bilgi birikimine sahibim.

    Teşekkürler yorumun için.
  • 15-05-2017, 13:45:38
    #11
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Namaz kılmıyorum ama uzun zamandır aklımı kurcalayan bir şey.. Yani ciddi ciddi düşünüyorum ama sonra sanki hevesmiş gibi geçiyor. Çok sık olmaya başladı bu durum.

    Asıl korkum başlayıp bırakmak aslında.

    Allah razı olsun, cümlemize.



    Kardeşim sen heralde konuyu fal ile karıştırdın Allah'a şükür senin düşündüklerini düşünecek eğitim seviyesine, hayat tecrübesine ve bilgi birikimine sahibim.

    Teşekkürler yorumun için.
    Tövbe bütün günahları affettirebilir. Şeytanın en büyük oyunlarından bir tanesi de tövbe etme bozarsın daha kötü olur. Yahu ne zaman öleceğin belli değil sen günah işledin tövbe et hemen, namaz kılmaya başlarsam ya bırakırsam ne olacak.

    Sana tek birşey söyleyeyim ARA SIRA NAMAZ KILANIN EVİNE HUZUR ARA SIRA UĞRAR.

    Namaz kılmaya bismillah de abdestini al 27 gün kendini zorla sonrası gelecek inan. Zaten insanın alışkanlığı 27 gündür aralıksız kılarsan daha da o seni bırakmaz.

    Son bir birşey daha; şeytan yoldan çıkmışlarla uğraşmaz, Allah kime imanı nasip etmişse nereye gidersen git o seni bulacaktır. Boş boş oturmayla da bu iş olmayacağına göre sen bir adım at gerisini Allah'a bırak. Seni yaratan seni senden daha iyi bilir unutma.
  • 16-05-2017, 00:51:16
    #12
    kötü şeyler düşünmeyin hocam herhangi bir kötü haberden, izlediğiniz dizilerden ki bu aralar askeri diziler çok çıkar oldu bunlardan dolayı bile rüya görebilir etkilenebilirsiniz içiniz rahat olsun tabir diye bişe yoktur sadece hayıra yorma vardır oda insanları rahatlatmak adına yapılır tabi. düşünmeyin fazla bu konuları bence rahat olun
  • 16-05-2017, 10:58:43
    #13
    Vallahi iyi rüya yorumu yaparım Bilinç altı rüyasınada benziyor. Yalnız şöyle birşeyde var insanın içinde bir sıkıntı oldumu o gün birşey oluyor. İçinde sıkıntı olduğu içinmi oluyor yoksa olacağı için içine sıkıntımı giriyor. Bence buraya yazdığınıza göre bu kadar kafaya taktığına göre hayatında birşeyleri değiştirin. Belkide değiştirirseniz bunlar başına gelecek. Değiştirmezsende gelebilir. Hala okuyormusun ya bi çay fln iç Şaka bi yana kardeşim yinede dikkatli ol! İçini ferah tut ama temkinlide ol.

    Ben askerdeyken çok korktuğumda aha kesin dayak yiyeceğim *** dediğimde hiçbirşey olmazdı. Rahatken ufacık birşeyden dayak yerdik.
  • 16-05-2017, 12:22:39
    #14
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü şeyler düşünmeyin hocam herhangi bir kötü haberden, izlediğiniz dizilerden ki bu aralar askeri diziler çok çıkar oldu bunlardan dolayı bile rüya görebilir etkilenebilirsiniz içiniz rahat olsun tabir diye bişe yoktur sadece hayıra yorma vardır oda insanları rahatlatmak adına yapılır tabi. düşünmeyin fazla bu konuları bence rahat olun
    Ben anne tarafından asker kökenli bir ailenin vatan, bayrak ve asker sevdası ile yetiştirilmiş çocuğuyum.
    Teyzem GATA'dan emekli hemşire, eniştem emekli subay, dedem emekli subay, dayım emekli subay ve kuzenim özel kuvvetlerde görevine devam etmekte. Babam hava ikmal'de işçiydi emekli oldu. Çocukken biz babamızın işyerine gittiğinde iş arkadaşları ile değil F16'ların falan içinde oynardık. Annemin tek arzusu evin kapısından benim subay üniforması ile girmem.

    Askeri mülakatlara girdiğimde biz telefon kullanmazdık mesela.. Teyzemlerle falan hiç bir şekilde iletişime geçmezdik olur da soruşturmada karşımıza çıkarda torpil diye nitelendirilirse diye. Yani kimse bilmezdi gidip geldiğimi
    Dizileri de askere adam çağırmak için yaptıklarını biliyorum. Olayların öyle olmadığının da bilincindeyim.

    Bunları bir kenara bırakırsak işsizlikten dolayı ve bütün gün evde olmanın verdiği sıkıntıdan dolayı ve hatta bilgisayar başında ömür geçirmemizden dolayı düşünecek çok vakit oluyor. Bazen vitesi boşa atmak gerekiyor da onu yapamıyorum Allah'ın izni ile askerlik reklam arası gibi olacak. Çünkü gerçekten şu bilgisayarı, telefonu vs bırakmak lazım.

    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi iyi rüya yorumu yaparım Bilinç altı rüyasınada benziyor. Yalnız şöyle birşeyde var insanın içinde bir sıkıntı oldumu o gün birşey oluyor. İçinde sıkıntı olduğu içinmi oluyor yoksa olacağı için içine sıkıntımı giriyor. Bence buraya yazdığınıza göre bu kadar kafaya taktığına göre hayatında birşeyleri değiştirin. Belkide değiştirirseniz bunlar başına gelecek. Değiştirmezsende gelebilir. Hala okuyormusun ya bi çay fln iç Şaka bi yana kardeşim yinede dikkatli ol! İçini ferah tut ama temkinlide ol.

    Ben askerdeyken çok korktuğumda aha kesin dayak yiyeceğim *** dediğimde hiçbirşey olmazdı. Rahatken ufacık birşeyden dayak yerdik.
    Askerlikten 1 gram endişe duymuyorum. Başıma ne gelecek, ne olacak, dayak mı yiyecem ezecekler mi sövecekler mi bilmiyorum Bu geçen 2 yıl çok yıprattı beni.
    Özellikle sözlendikten sonra üzerimdeki sorumluluk artmıştı ama askerlik ve iş olmadan hiç bir şekilde sizin karşınıza çıkıp nişan demem, bununda benden istenmesini kabul edemem dediğim gün biraz daha rahatladım.

    Çünkü kritik bir dönemdeyiz. Hayatımızı kazanmadan hayat kurmak kadar tehlikeli bir şey yok. İş bulmanın imkansız olduğu bir dönemdeyken özellikle..
  • 16-05-2017, 18:56:41
    #15
    Rüyalar bilinçaltınızdaki düşüncelerin yansımasıdır. Bilinçaltınızda ne varsa onu görürsünüz. Eğer bir kızı çok düşünüyorsanız onu görürsünüz, askerliği çok düşünüyorsanız askerlikle ilgili şeyler görürsünüz. Tamamen psikoloji. Yok alimler yorumlarmış falan fasa fiso.
  • 17-05-2017, 13:47:44
    #16
    Bence bilinç altı falan değil, öyle olsa ohooooo, rüyada neleri, kimleri görürdük

    Şaka bir yana, hayır olsun inşallah diyelim. Bende çok fazla abuk sabuk rüyalar görüyorum, fazla takma kafana