kötü şeyler düşünmeyin hocam herhangi bir kötü haberden, izlediğiniz dizilerden ki bu aralar askeri diziler çok çıkar oldu bunlardan dolayı bile rüya görebilir etkilenebilirsiniz içiniz rahat olsun tabir diye bişe yoktur sadece hayıra yorma vardır oda insanları rahatlatmak adına yapılır tabi. düşünmeyin fazla bu konuları bence rahat olun
Ben anne tarafından asker kökenli bir ailenin vatan, bayrak ve asker sevdası ile yetiştirilmiş çocuğuyum.
Teyzem GATA'dan emekli hemşire, eniştem emekli subay, dedem emekli subay, dayım emekli subay ve kuzenim özel kuvvetlerde görevine devam etmekte. Babam hava ikmal'de işçiydi emekli oldu. Çocukken biz babamızın işyerine gittiğinde iş arkadaşları ile değil F16'ların falan içinde oynardık. Annemin tek arzusu evin kapısından benim subay üniforması ile girmem.
Askeri mülakatlara girdiğimde biz telefon kullanmazdık mesela.. Teyzemlerle falan hiç bir şekilde iletişime geçmezdik olur da soruşturmada karşımıza çıkarda torpil diye nitelendirilirse diye. Yani kimse bilmezdi gidip geldiğimi
Dizileri de askere adam çağırmak için yaptıklarını biliyorum. Olayların öyle olmadığının da bilincindeyim.
Bunları bir kenara bırakırsak işsizlikten dolayı ve bütün gün evde olmanın verdiği sıkıntıdan dolayı ve hatta bilgisayar başında ömür geçirmemizden dolayı düşünecek çok vakit oluyor. Bazen vitesi boşa atmak gerekiyor da onu yapamıyorum

Allah'ın izni ile askerlik reklam arası gibi olacak. Çünkü gerçekten şu bilgisayarı, telefonu vs bırakmak lazım.
Vallahi iyi rüya yorumu yaparım

Bilinç altı rüyasınada benziyor. Yalnız şöyle birşeyde var insanın içinde bir sıkıntı oldumu o gün birşey oluyor. İçinde sıkıntı olduğu içinmi oluyor yoksa olacağı için içine sıkıntımı giriyor. Bence buraya yazdığınıza göre bu kadar kafaya taktığına göre hayatında birşeyleri değiştirin. Belkide değiştirirseniz bunlar başına gelecek. Değiştirmezsende gelebilir. Hala okuyormusun ya bi çay fln iç

Şaka bi yana kardeşim yinede dikkatli ol! İçini ferah tut ama temkinlide ol.
Ben askerdeyken çok korktuğumda aha kesin dayak yiyeceğim *** dediğimde hiçbirşey olmazdı. Rahatken ufacık birşeyden dayak yerdik.
Askerlikten 1 gram endişe duymuyorum. Başıma ne gelecek, ne olacak, dayak mı yiyecem ezecekler mi sövecekler mi bilmiyorum

Bu geçen 2 yıl çok yıprattı beni.
Özellikle sözlendikten sonra üzerimdeki sorumluluk artmıştı ama askerlik ve iş olmadan hiç bir şekilde sizin karşınıza çıkıp nişan demem, bununda benden istenmesini kabul edemem dediğim gün biraz daha rahatladım.
Çünkü kritik bir dönemdeyiz. Hayatımızı kazanmadan hayat kurmak kadar tehlikeli bir şey yok. İş bulmanın imkansız olduğu bir dönemdeyken özellikle..