Vallahi iyi rüya yorumu yaparım Bilinç altı rüyasınada benziyor. Yalnız şöyle birşeyde var insanın içinde bir sıkıntı oldumu o gün birşey oluyor. İçinde sıkıntı olduğu içinmi oluyor yoksa olacağı için içine sıkıntımı giriyor. Bence buraya yazdığınıza göre bu kadar kafaya taktığına göre hayatında birşeyleri değiştirin. Belkide değiştirirseniz bunlar başına gelecek. Değiştirmezsende gelebilir. Hala okuyormusun ya bi çay fln iç Şaka bi yana kardeşim yinede dikkatli ol! İçini ferah tut ama temkinlide ol.

Ben askerdeyken çok korktuğumda aha kesin dayak yiyeceğim *** dediğimde hiçbirşey olmazdı. Rahatken ufacık birşeyden dayak yerdik.