Bilgi Üniversitesi Santralistanbul Kampüsün'de kadınların 8 Mart etkinliğine turnikelerden atlayarak içeriye giren 30-40 kişi olduğu öğrenilen grup saldırdı. Öğrenciler, saldırganların bıçak kullandığını ve bazı öğrencilerin yaralandığını belirttiler.
Saldırının ardından öğrenciler olaya tepki gösterdi. Yönetime de tepkilerini gösteren öğrenciler, daha önce de benzer şeyler yaşandığını ama güvenlik önlemi alınmadığını söylediler. Öğrenciler saldırı anına ilişkin videoları da sosyal medyadan paylaştılar.
https://www.youtube.com/watch?v=4Hn4wJyY0fk
https://www.youtube.com/watch?v=R9UL67DeAes
Kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/universit...ldiri-40388563
Bilgi Üniversitesi 8 Mart etkinliğinde bıçaklı saldırı
18
●788
- 08-03-2017, 17:11:37Dertleri neymiş namussuzların. Ülkenin çivisi çıktı mahkemeler yetersiz kalıyor, bunlar için özel yerler yapılmalı, dayak odaları şeklinde toplu şekilde payını verip göndereceksin hızlıca, böylece mahkemelerde boş yere böyle işlerle meşgul edilmeyecek. Ceza bile almıyorlar.
"Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir; tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir." - 08-03-2017, 23:47:56




https://twitter.com/yesuken_/status/839491024955326466
https://twitter.com/107114532023/sta...16789717483520
https://twitter.com/107114532023/sta...62766599979009
https://twitter.com/hukuk_haberleri/...61043315687424
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:47:56 -->-> Daha önceki mesaj 23:45:49 --
Şu irem aykutunun destek çıktığı kişi. - 09-03-2017, 10:38:20trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok artık ya. Ülkenin çivisi çıktı. Bilgide okuyan arkadaşım stantta kürtçe müzikler açmışlar dedi. Buna izin veren bilgi üniversitesi yönetimini de kınıyorum - 10-03-2017, 17:45:15## Burada yazılan İngilizce kelimesini Fransızca, Almanca, Portekizce, İtalyanca vb şekilde düşünebilirsiniz. İngilizce olunca konu komedi oluyormuş.
Kürtçe müzik açabilir, Kürtçe slogan atabilir veya Kürtçe konuşabilirler. Buna karşı koyan birisi eğer İngilizce müzik dinleyene, İngilizce konuşana ve tepkisini İngilizce gösterene tepki göstermiyorsa o onun karaktersizliğidir.
Fakaaaat;
Dilimi özgürce konuşmak istiyorum deyip her biji diye cümleye başlıyorsa,
Kültürüme sahip çıkarım kimliği adı altında peşmergeye övgü yolluyorsa,
Özlük haklarım diyerek nice vatan evladının en temel hakkı olan yaşama hakkını elinden alan adi orrr.. çocuklarına yandaş oluyorsa
Kürt, Türk, Çerkez, Laz, Avşar, Zaza, İngiliz, Arap kısaca ırk ve milli köken farketmeksizin kim olursa olsun adaletsizliğin adalet olduğu ülkemizde bana göre katledilmesi gerekir.
Buna bayrak dikenlerden tutunda ülkede nefes almasına ön ayak olanlar da dahildir. - 10-03-2017, 18:02:05Hocam yanlış anlamayın da İngilizce ile kürtçeyi karşılaştırmak çok abes değil mi?EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2017, 18:28:28Neden ikisi de dil değil mi ? Türkçe bilmeyen Kürtler var.dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngiliz emperyalizmi kendisini dünyaya kabul ettirdi diye onu neden üstün tutuyorsunuz ki?
Nickiniz dadaskral, Erzurum ile bir bağlantınız vardır illaki. Bundan 100 yıl önce anneannen, babaannen üzüldüğünde " kırdın beni god damn it " mı diyordu
Veya bir komşusu ki - oralarda Kürt nüfusu fazladır doğal olarak - Kürtçe mi konuşuyordu yoksa yoğurdu check ediyorum falan mı diyordu ?




Veya bir komşusu ki - oralarda Kürt nüfusu fazladır doğal olarak - Kürtçe mi konuşuyordu yoksa yoğurdu check ediyorum falan mı diyordu ?