Dertleri neymiş namussuzların. Ülkenin çivisi çıktı mahkemeler yetersiz kalıyor, bunlar için özel yerler yapılmalı, dayak odaları şeklinde toplu şekilde payını verip göndereceksin hızlıca, böylece mahkemelerde boş yere böyle işlerle meşgul edilmeyecek. Ceza bile almıyorlar.
"Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir; tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir."