dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın da İngilizce ile kürtçeyi karşılaştırmak çok abes değil mi?
Neden ikisi de dil değil mi ? Türkçe bilmeyen Kürtler var.
İngiliz emperyalizmi kendisini dünyaya kabul ettirdi diye onu neden üstün tutuyorsunuz ki?

Nickiniz dadaskral, Erzurum ile bir bağlantınız vardır illaki. Bundan 100 yıl önce anneannen, babaannen üzüldüğünde " kırdın beni god damn it " mı diyordu Veya bir komşusu ki - oralarda Kürt nüfusu fazladır doğal olarak - Kürtçe mi konuşuyordu yoksa yoğurdu check ediyorum falan mı diyordu ?