• 23-02-2017, 22:11:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar, benim arkadaşım Emre Demir, müzik işleri ile uğraşıyor.

    Şu son günlerde yeni bir müziğe remix yaptı.

    Umarım siz de beğenirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=DHw0BwFPgkk


    Düzeltmesi gereken şeyleri söyleyin ben iletirim teşekkürler
  • 23-02-2017, 22:18:20
    #2
    Bö özentisi olmuş daha iyisini yapamazsa tutulacağını sanmıyorum

    ASUS_T00J cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-02-2017, 22:17:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yaptığı başka şarkılarda var örnek:

    https://www.youtube.com/watch?v=_NWpqy_57Aw
  • 24-02-2017, 01:22:37
    #4
    Bö nün şarkılarını andırdı tutulmasını istiyorsa daha farklı daha iyisini yapmalı.
    Gesi bağlarında 0:45 de başlayan tekrarı çok uzatmış. ama genel olarak dinleniyor iyi
  • 24-02-2017, 17:07:36
    #5
    Bö'ye benzetenler haklı fakat zamanla kendi çizgisini bulacaktır. Tekniği geliştirmesi yeterli.

    Bazı yerlerde ritim kaçırmış özellikle Gesi Bağları'nda. Genel olarak güzel ama ben beğendim şahsen.