Konu
Arkadaşın yaptığı müzik hakkında (Emre Demir)
24-02-2017, 17:07:36
#5
BurakKeskin
Bö'ye benzetenler haklı fakat zamanla kendi çizgisini bulacaktır. Tekniği geliştirmesi yeterli.
Bazı yerlerde ritim kaçırmış özellikle Gesi Bağları'nda. Genel olarak güzel ama ben beğendim şahsen.