Bö'ye benzetenler haklı fakat zamanla kendi çizgisini bulacaktır. Tekniği geliştirmesi yeterli.

Bazı yerlerde ritim kaçırmış özellikle Gesi Bağları'nda. Genel olarak güzel ama ben beğendim şahsen.