Konu
Arkadaşın yaptığı müzik hakkında (Emre Demir)
24-02-2017, 01:22:37
#4
selcuksepetci
Bö nün şarkılarını andırdı tutulmasını istiyorsa daha farklı daha iyisini yapmalı.
Gesi bağlarında 0:45 de başlayan tekrarı çok uzatmış. ama genel olarak dinleniyor iyi