• 29-01-2017, 02:34:13
    #1
    Bu evladımızı ifşa etme zamanı geldi sanırım. Tavşanı olmadan uyuyamıyor. Bulamadığı zaman miyavlayıp evin her yerinde arıyor. İşin garip tarafı oğlumuz kısırlaştırıldı . Hatta dişileştirme operasyonu geçirdi ve ne var ne yoksa alında. Şuan dişi bir kediden hiç bir farkı yok. Ama gel gelelim erkekliğinden hiçbir şey kaybetmemiş görünüyor


    https://www.youtube.com/watch?v=nvZGpDvJ0W8
  • 29-01-2017, 02:39:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    merak ettiğim hayvanı ne diye kısırlaştırırsınız hadi kısırlaştırdınız erkek hayvanı ne diye kısırlaştırırsınız onuda yaptınız kediye dişileştirmemidir ilk defa duydum bu zulmü ne diye yaparsınız bide b.. varmış gibi burda anlatıyorsunuz
  • 29-01-2017, 02:55:09
    #3
    Ocak bitti, Şubat, Mart..

    Hocam kaç kilo, 5 kilo çok rahat var gibi duruyor kendisi.
  • 29-01-2017, 02:57:26
    #4
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettiğim hayvanı ne diye kısırlaştırırsınız hadi kısırlaştırdınız erkek hayvanı ne diye kısırlaştırırsınız onuda yaptınız kediye dişileştirmemidir ilk defa duydum bu zulmü ne diye yaparsınız bide b.. varmış gibi burda anlatıyorsunuz

    Bunu bu şekilde saçmasapan bir şekilde soracağınıza adam gibi sorsanız daha iyi olmaz mı acaba? Siz adam gibi sormamışsınız ama ben adam gibi cevap vereyim.

    Öncelikle ben Veteriner Hekimiyim. Bu evladımız bize idrarını yapamaması şikayeti ile getirildi. Biz gerekli muayenesini yaptık ve idrar yollarının taş sebebi ile tıkandığını tespit ettik. Gerekli müdahaleleri yapmamıza rağmen idrar kanalını açamadık. Son çare olarak sizin " bi de b.. var gibi burada anlatıyorsunuz" dediğiniz ortalama 3 saat kadar süren ameliyatını başarı ile gerçekleştirdik. Bu evladımız ameliyat olalı yaklaşık 2 sene olacak ve hala HAYATTA ve MUTLU. Tabiki biz de onun yaptığı şeylerden doğal olarak mutlu oluyoruz.

    Sen değerli arkadaşım, umarım bundan sonra bir şeyin aslını astarını öğrenmeden bu şekilde gereksiz tepkiler vermezsin!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:57:26 -->-> Daha önceki mesaj 02:55:12 --

    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ocak bitti, Şubat, Mart..

    Hocam kaç kilo, 5 kilo çok rahat var gibi duruyor kendisi.

    Hocam bize geldiğinde 6.5 kiloydu ama şuanda 5.5 kg a kadar zayıflattık çok şükür
  • 29-01-2017, 14:26:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Vay be. Nerden aldınız gizli kamerayı. Kedi farketmemiş hiç wooow.
  • 29-01-2017, 17:12:14
    #6
    Tombiş
  • 29-01-2017, 17:51:09
    #7
    Kamerada iyi gizlenmiş
  • 29-01-2017, 17:54:32
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MaşAllah
  • 29-01-2017, 18:57:13
    #9
    Hayvanı biraz yürümeye zorlayın. 😊
    Üşengeç ve şişman bir kedi olmuş. 😊