• 29-01-2017, 19:55:10
    #10
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayvanı biraz yürümeye zorlayın. 😊
    Üşengeç ve şişman bir kedi olmuş. 😊
    Dedim ya 6.5 kg dan 5.5 kg a düştü. Biraz daha verebilirse iyi olacak tabi
  • 30-01-2017, 01:24:14
    #11
    kedi tekmi yaşıyor eğer öyle ise. tek arkadaşı tavşandır . bir tane eş alsanız iyi olur yardıma muhtaç olan vs. bu kedilerin masrafıda az zaten aşılar bedava sizden mamada ucuz .
  • 30-01-2017, 04:03:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    vetmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu evladımızı ifşa etme zamanı geldi sanırım. Tavşanı olmadan uyuyamıyor. Bulamadığı zaman miyavlayıp evin her yerinde arıyor. İşin garip tarafı oğlumuz kısırlaştırıldı . Hatta dişileştirme operasyonu geçirdi ve ne var ne yoksa alında. Şuan dişi bir kediden hiç bir farkı yok. Ama gel gelelim erkekliğinden hiçbir şey kaybetmemiş görünüyor


    https://www.youtube.com/watch?v=nvZGpDvJ0W8
    Delikanlının özel hayatı kimseyi ilgilendirmez.Eline sağlık üstad gece gece iyi geldi.Benim Alman kurdunun da eşleşme yaşı geldi.Gururla veterinerin girişindeki panoya resmini astım yakışıklı prens Paris prensesini arıyor diye de not bıraktım.
  • 30-01-2017, 12:19:07
    #13
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kedi tekmi yaşıyor eğer öyle ise. tek arkadaşı tavşandır . bir tane eş alsanız iyi olur yardıma muhtaç olan vs. bu kedilerin masrafıda az zaten aşılar bedava sizden mamada ucuz .
    Evet tek yaşıyor ama şuan için bizde misafir. Bizde de 2 tane var. Ama malesef anlaşamıyor 3 ü Çok fazla asosyal kalmış. Alışmaya çalışıyor. Alışırsa belki birini arkadaş olarak yanına verebiliriz.



    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delikanlının özel hayatı kimseyi ilgilendirmez.Eline sağlık üstad gece gece iyi geldi.Benim Alman kurdunun da eşleşme yaşı geldi.Gururla veterinerin girişindeki panoya resmini astım yakışıklı prens Paris prensesini arıyor diye de not bıraktım.
    Orjinal olmuş hocam Hadi hayırlısı