kedi tekmi yaşıyor eğer öyle ise. tek arkadaşı tavşandır . bir tane eş alsanız iyi olur yardıma muhtaç olan vs. bu kedilerin masrafıda az zaten aşılar bedava sizden mamada ucuz .
Bu evladımızı ifşa etme zamanı geldi sanırım. Tavşanı olmadan uyuyamıyor. Bulamadığı zaman miyavlayıp evin her yerinde arıyor. İşin garip tarafı oğlumuz kısırlaştırıldı . Hatta dişileştirme operasyonu geçirdi ve ne var ne yoksa alında. Şuan dişi bir kediden hiç bir farkı yok. Ama gel gelelim erkekliğinden hiçbir şey kaybetmemiş görünüyor
Delikanlının özel hayatı kimseyi ilgilendirmez.Eline sağlık üstad gece gece iyi geldi.Benim Alman kurdunun da eşleşme yaşı geldi.Gururla veterinerin girişindeki panoya resmini astım yakışıklı prens Paris prensesini arıyor diye de not bıraktım.
kedi tekmi yaşıyor eğer öyle ise. tek arkadaşı tavşandır . bir tane eş alsanız iyi olur yardıma muhtaç olan vs. bu kedilerin masrafıda az zaten aşılar bedava sizden mamada ucuz .
Evet tek yaşıyor ama şuan için bizde misafir. Bizde de 2 tane var. Ama malesef anlaşamıyor 3 ü Çok fazla asosyal kalmış. Alışmaya çalışıyor. Alışırsa belki birini arkadaş olarak yanına verebiliriz.
Delikanlının özel hayatı kimseyi ilgilendirmez.Eline sağlık üstad gece gece iyi geldi.Benim Alman kurdunun da eşleşme yaşı geldi.Gururla veterinerin girişindeki panoya resmini astım yakışıklı prens Paris prensesini arıyor diye de not bıraktım.