kedi tekmi yaşıyor eğer öyle ise. tek arkadaşı tavşandır

. bir tane eş alsanız iyi olur yardıma muhtaç olan vs. bu kedilerin masrafıda az zaten aşılar bedava sizden

mamada ucuz .
Evet tek yaşıyor ama şuan için bizde misafir. Bizde de 2 tane var. Ama malesef anlaşamıyor 3 ü

Çok fazla asosyal kalmış. Alışmaya çalışıyor. Alışırsa belki birini arkadaş olarak yanına verebiliriz.
Delikanlının özel hayatı kimseyi ilgilendirmez.Eline sağlık üstad gece gece iyi geldi.Benim Alman kurdunun da eşleşme yaşı geldi.Gururla veterinerin girişindeki panoya resmini astım yakışıklı prens Paris prensesini arıyor diye de not bıraktım.
Orjinal olmuş hocam

Hadi hayırlısı