Bu evladımızı ifşa etme zamanı geldi sanırım. Tavşanı olmadan uyuyamıyor. Bulamadığı zaman miyavlayıp evin her yerinde arıyor. İşin garip tarafı oğlumuz kısırlaştırıldı . Hatta dişileştirme operasyonu geçirdi ve ne var ne yoksa alında. Şuan dişi bir kediden hiç bir farkı yok. Ama gel gelelim erkekliğinden hiçbir şey kaybetmemiş görünüyor


https://www.youtube.com/watch?v=nvZGpDvJ0W8