• 13-12-2016, 23:20:56
    #1
    Arkadaşlar vodafonenet denen lanet firmadan hizmet alıyordum . 18 Gün önce internet hızım bir anda 1mbite düştü . 18 Gündür çözemediler . İç tesisatınızında sorun var dediler 110 lira para verdim değiştirdim aynı . Sözleşmede 72 saat içinde çözümlenmeyen sorunlarda ayıplı hizmet diyerek sözleşmeden dönme hakkım var ama cezai bedel çıkarırız dönemezsiniz diyorlar . Yani ne hizmet veriyorlar ne iptal ediyorlar . 400 lira cezai bedel diyorlar . Şimdi ben interneti iptal ettirip THH Giderim 400 TL Ödemeden . Ama ödemeden iptal ediyorlar mı ? Yani başka internet bağlatabilirmiyim ? Ne yapabilirim kurtulmak için bunlardan ? Bir akıl lütfen .
  • 13-12-2016, 23:26:37
    #2
    tüketici haklarına ve bimer e şikayet et hocam bir de şikayetvar a yaz.
  • 13-12-2016, 23:39:04
    #3
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüketici haklarına ve bimer e şikayet et hocam bir de şikayetvar a yaz.
    Hocam THH Gitmek sorunun en az 1 ayda çözülmesi demek . 1 ay internet olmadan derslerimi yürütmem mümkün değişl Şikayetvar şikayetle dolu bakmıyorlar
  • 13-12-2016, 23:45:14
    #4
    Aynı şeyi D-smart'ın müşteri hizmetleri de bana söylemişti hocam. Benimde hızım 1 mbit'in üstüne çıkmıyor. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.
  • 14-12-2016, 00:02:41
    #5
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyi D-smart'ın müşteri hizmetleri de bana söylemişti hocam. Benimde hızım 1 mbit'in üstüne çıkmıyor. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.
    Sorununuz nasıl çözüldü peki hocam
  • 14-12-2016, 00:04:47
    #6
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorununuz nasıl çözüldü peki hocam


    Çözülmedi hocam hala aynı sorunum devam ediyor sözleşmemin bitimine 15 gün kaldı. Ondan sonra değiştireceğim.
  • 14-12-2016, 00:12:44
    #7
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözülmedi hocam hala aynı sorunum devam ediyor sözleşmemin bitimine 15 gün kaldı. Ondan sonra değiştireceğim.
    Ya rezillik resmen ya , kaç aydır problem devam ediyor hocam ?
  • 14-12-2016, 18:24:05
    #8
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya rezillik resmen ya , kaç aydır problem devam ediyor hocam ?
    arasıra bende de oluyor hız 1 megabite düşüyordu akk aşmamasına rağmen aradım mıdem bozuk dedim. Başka bir yerden modem bulup kontrol edin dediler kontrolünü biz yapmıyoruz dediler bende yalandan yere başka modem takıp kontrol ettim dedim sizin modeminiz bozuk dedim gelip değiştirdiler şimdi sorun yok. Bana da iç tesisat diyorlardı hep.
  • 14-12-2016, 21:41:04
    #9
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arasıra bende de oluyor hız 1 megabite düşüyordu akk aşmamasına rağmen aradım mıdem bozuk dedim. Başka bir yerden modem bulup kontrol edin dediler kontrolünü biz yapmıyoruz dediler bende yalandan yere başka modem takıp kontrol ettim dedim sizin modeminiz bozuk dedim gelip değiştirdiler şimdi sorun yok. Bana da iç tesisat diyorlardı hep.
    En kısa zamanda bi modem bulup denemeye calısacagım hocam . Sağolasın