Vodafonenet 18 Gündür Problemimi Çözmedi Aboneliğimi İptalde Etmiyorlar
16
●611
- 13-12-2016, 23:20:56Arkadaşlar vodafonenet denen lanet firmadan hizmet alıyordum . 18 Gün önce internet hızım bir anda 1mbite düştü . 18 Gündür çözemediler . İç tesisatınızında sorun var dediler 110 lira para verdim değiştirdim aynı . Sözleşmede 72 saat içinde çözümlenmeyen sorunlarda ayıplı hizmet diyerek sözleşmeden dönme hakkım var ama cezai bedel çıkarırız dönemezsiniz diyorlar . Yani ne hizmet veriyorlar ne iptal ediyorlar . 400 lira cezai bedel diyorlar . Şimdi ben interneti iptal ettirip THH Giderim 400 TL Ödemeden . Ama ödemeden iptal ediyorlar mı ? Yani başka internet bağlatabilirmiyim ? Ne yapabilirim kurtulmak için bunlardan ? Bir akıl lütfen .
- 13-12-2016, 23:39:04Hocam THH Gitmek sorunun en az 1 ayda çözülmesi demek . 1 ay internet olmadan derslerimi yürütmem mümkün değişlmassax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetvar şikayetle dolu bakmıyorlar
- 14-12-2016, 00:02:41Sorununuz nasıl çözüldü peki hocamFSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2016, 00:04:47nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözülmedi hocam hala aynı sorunum devam ediyor sözleşmemin bitimine 15 gün kaldı. Ondan sonra değiştireceğim. - 14-12-2016, 00:12:44Ya rezillik resmen ya , kaç aydır problem devam ediyor hocam ?FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2016, 18:24:05arasıra bende de oluyor hız 1 megabite düşüyordu akk aşmamasına rağmen aradım mıdem bozuk dedim. Başka bir yerden modem bulup kontrol edin dediler kontrolünü biz yapmıyoruz dediler bende yalandan yere başka modem takıp kontrol ettim dedim sizin modeminiz bozuk dedim gelip değiştirdiler şimdi sorun yok. Bana da iç tesisat diyorlardı hep.nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2016, 21:41:04En kısa zamanda bi modem bulup denemeye calısacagım hocam . SağolasınType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetvar şikayetle dolu bakmıyorlar