Ya rezillik resmen ya , kaç aydır problem devam ediyor hocam ?
arasıra bende de oluyor hız 1 megabite düşüyordu akk aşmamasına rağmen aradım mıdem bozuk dedim. Başka bir yerden modem bulup kontrol edin dediler kontrolünü biz yapmıyoruz dediler bende yalandan yere başka modem takıp kontrol ettim dedim sizin modeminiz bozuk dedim gelip değiştirdiler şimdi sorun yok. Bana da iç tesisat diyorlardı hep.