Arkadaşlar vodafonenet denen lanet firmadan hizmet alıyordum . 18 Gün önce internet hızım bir anda 1mbite düştü . 18 Gündür çözemediler . İç tesisatınızında sorun var dediler 110 lira para verdim değiştirdim aynı . Sözleşmede 72 saat içinde çözümlenmeyen sorunlarda ayıplı hizmet diyerek sözleşmeden dönme hakkım var ama cezai bedel çıkarırız dönemezsiniz diyorlar . Yani ne hizmet veriyorlar ne iptal ediyorlar . 400 lira cezai bedel diyorlar . Şimdi ben interneti iptal ettirip THH Giderim 400 TL Ödemeden . Ama ödemeden iptal ediyorlar mı ? Yani başka internet bağlatabilirmiyim ? Ne yapabilirim kurtulmak için bunlardan ? Bir akıl lütfen .