Son dönemlerde gıda sektörünün gelişmesinden ve artan eleman açığından dolayı güzel bir yazı paylaşmak istiyorum.
Garsonluk yapmak isteyen arkadaşlar, başlamak isteyenlerin okuyup fikir sahibi olabilecegi bir yazı.
http://sefinblogu.blogspot.com.tr/20...-baslangc.html
Garsonluga başlamak isteyenlere güzel bir yazı.
2
●327
- 06-12-2016, 00:55:12yerden yere göre degişir hocam, kendini nasıl geliştirirsen öyle deger verirler sanada.oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle