• 05-12-2016, 03:20:33
    #1
    Kurumsal PLUS
    Son dönemlerde gıda sektörünün gelişmesinden ve artan eleman açığından dolayı güzel bir yazı paylaşmak istiyorum.

    Garsonluk yapmak isteyen arkadaşlar, başlamak isteyenlerin okuyup fikir sahibi olabilecegi bir yazı.

    http://sefinblogu.blogspot.com.tr/20...-baslangc.html
  • 06-12-2016, 00:40:05
    #2
    Bizim lokanta var bazen garsonluk yaptığım oluyor.Hiç tavsiye etmem.Kendi işimiz olmasa adım atmam.Tabi gidipte aşırı lüks bir yerde garson olacaksan o ayrı.
  • 06-12-2016, 00:55:12
    #3
    Kurumsal PLUS
    oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim lokanta var bazen garsonluk yaptığım oluyor.Hiç tavsiye etmem.Kendi işimiz olmasa adım atmam.Tabi gidipte aşırı lüks bir yerde garson olacaksan o ayrı.
    yerden yere göre degişir hocam, kendini nasıl geliştirirsen öyle deger verirler sanada.