Son dönemlerde gıda sektörünün gelişmesinden ve artan eleman açığından dolayı güzel bir yazı paylaşmak istiyorum.

Garsonluk yapmak isteyen arkadaşlar, başlamak isteyenlerin okuyup fikir sahibi olabilecegi bir yazı.

http://sefinblogu.blogspot.com.tr/20...-baslangc.html