oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim lokanta var bazen garsonluk yaptığım oluyor.Hiç tavsiye etmem.Kendi işimiz olmasa adım atmam.Tabi gidipte aşırı lüks bir yerde garson olacaksan o ayrı.
yerden yere göre degişir hocam, kendini nasıl geliştirirsen öyle deger verirler sanada.