osym.gov.tr bu kadar kötü tasarım görmedim.
24
●1.720
- 20-10-2016, 10:02:35osym.gov.tr sanki lise öğrencisine tasarımı kodlatmışlar, bu kadar kötü bir yapı ilk defa görüyorum , sizlerin yorumları nasıl ?
- 20-10-2016, 23:22:58Üyeliği durdurulduAllah aşkına kim yapıyor bu tasarımları?evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim yapıyor bunları aga, kim bu adamlar? gidip döveceğim bunları artık!
ne çirkin görüntüleri var şu devlet sitelerinin demi? yahu tasarım dediğin nedir Allah aşkına nedir? birde ücretli yapıyorlar *** bana bedava ver ben yapacağım söz bak!! yeter ki bu iğrenç tasarımları kullanma.
