• 20-10-2016, 10:02:35
    #1
    osym.gov.tr sanki lise öğrencisine tasarımı kodlatmışlar, bu kadar kötü bir yapı ilk defa görüyorum , sizlerin yorumları nasıl ?
  • 20-10-2016, 10:43:35
    #2
    İğrençliğin tanımını yapınız?
    Cvp: (bkz:http:// www osym.gov.tr/)

    Sitede kayboldum üst kısım pert.
    Html ile düzenlenmiş php ile devam edilmiş pdf ile sonuçlanmış resmen.
  • 20-10-2016, 20:09:17
    #3
    Gerçekten de karmakarışık bir şey olmuş
  • 20-10-2016, 20:31:01
    #4
    Çok amatörce olmuş.
  • 20-10-2016, 21:07:05
    #5
    Muhtemelen yeni alım yaptığı kadrodakiler yaptı bu site görünümlü şeyi.
  • 20-10-2016, 21:20:29
    #6
    Devlet sitelerinin hangisinin tasarımı güzel ki ? Hiç şaşırmadık yine
  • 20-10-2016, 22:31:12
    #7
    Kurumsal PLUS
    Yemin ediyorum o kadar berbat siteye girdim. Hiç buna girdiğimde ki kadar küfür etmedim. Yok böyle birşey arkadaş.
  • 20-10-2016, 22:39:53
    #8
    Kullanışlılık "0" olsa daha iyiydi, 0 dan da kötü.
  • 20-10-2016, 23:22:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemin ediyorum o kadar berbat siteye girdim. Hiç buna girdiğimde ki kadar küfür etmedim. Yok böyle birşey arkadaş.
    Allah aşkına kim yapıyor bu tasarımları?
    kim yapıyor bunları aga, kim bu adamlar? gidip döveceğim bunları artık!
    ne çirkin görüntüleri var şu devlet sitelerinin demi? yahu tasarım dediğin nedir Allah aşkına nedir? birde ücretli yapıyorlar *** bana bedava ver ben yapacağım söz bak!! yeter ki bu iğrenç tasarımları kullanma.