evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemin ediyorum o kadar berbat siteye girdim. Hiç buna girdiğimde ki kadar küfür etmedim. Yok böyle birşey arkadaş.
Allah aşkına kim yapıyor bu tasarımları?
kim yapıyor bunları aga, kim bu adamlar? gidip döveceğim bunları artık!
ne çirkin görüntüleri var şu devlet sitelerinin demi? yahu tasarım dediğin nedir Allah aşkına nedir? birde ücretli yapıyorlar *** bana bedava ver ben yapacağım söz bak!! yeter ki bu iğrenç tasarımları kullanma.