Konu
osym.gov.tr bu kadar kötü tasarım görmedim.
20-10-2016, 10:02:35
#1
yalnizyargic
osym.gov.tr sanki lise öğrencisine tasarımı kodlatmışlar, bu kadar kötü bir yapı ilk defa görüyorum , sizlerin yorumları nasıl ?