• 08-10-2016, 15:16:05
    #1
    Arkadaslar Twitter de gezerken bir sayfada denk geldim,



    Mardin'in Nusaybin ilçesinde teröristlerin etkisiz hale getirilmesi için devam eden operasyonlar sırasında şehit düşen Polis Özel Harekat (PÖH) memuru Coşkun Nazilli'nin kücük oglu bir kanal acmis oyun videolari cekip yüklüyor.Su kanala bir el atalim,Abone olalim...........

    Haber : http://www.iha.com.tr/haber-sehit-co...gurladi-547176


    https://www.youtube.com/watch?v=_hsvqR-NOOI



    not : ****** sitesinde gördüm buradada ben konu açayım dedim destek olalım lütfen


    1000 abonesi olduktan sonra video çekmiş nasılda seviniyor.. Allah yar ve yardımcısı olsun.. Konuya yorum yapın üstte kalsın sevindirelim kardeşimizi..


    https://www.youtube.com/watch?v=3VosQKpJ9RQ
  • 08-10-2016, 21:04:23
    #2
    hemen abone oldum.
  • 09-10-2016, 00:14:43
    #3
    Adamsın...
  • 09-10-2016, 00:20:11
    #4
    Abone olundu.
  • 09-10-2016, 11:45:59
    #5
    abone oldum kardeşime, vaktim olursa güzel bir kapak fotoğrafı ve logo vs. yapayım.

    r10 organize olursa bence ufak çaplı bir kamera, ekipman vs. alabiliriz. mesele sahip çıkmak.
    şu seneleri ufak şeylerle mutlu olabildiği son seneler. yarın öbür gün mutluluk yerini sorumluluklara bıraktıkça şehidimizi, babasını daha fazla özleyecektir. o sebeple vaktini keyifli geçirmesini sağlayabiliriz bence.
    • Mesut78
    • brbtt
    Mesut78 ve brbtt bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2016, 18:40:20
    #6
    Herkese çok teşekkür ediyorum bizim için gözünü kırpmadan Şehit olan kardeşimizin emanetini sanalda olsa sevindirmek çok şey değil.. Fazlasını yapmak lazım aslında ekipman alabiliriz birleşip ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:40:20 -->-> Daha önceki mesaj 18:24:51 --

    Yaşı küçük yüreği kocaman kardeşimiz.. Benim babamda ŞEHİT demek ...Allah yardımcısı olsun koca yürekli kardeşimizin..


    https://www.youtube.com/watch?v=bJ0C7lNwGyE
  • 09-10-2016, 19:04:18
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abone oldum kardeşime, vaktim olursa güzel bir kapak fotoğrafı ve logo vs. yapayım.

    r10 organize olursa bence ufak çaplı bir kamera, ekipman vs. alabiliriz. mesele sahip çıkmak.
    şu seneleri ufak şeylerle mutlu olabildiği son seneler. yarın öbür gün mutluluk yerini sorumluluklara bıraktıkça şehidimizi, babasını daha fazla özleyecektir. o sebeple vaktini keyifli geçirmesini sağlayabiliriz bence.
    aynen.
    ben konuyu açıyorum.
  • 09-10-2016, 21:34:53
    #8
    Allah bahtını açık etsin güzel kardeşimizin. İnşallah ömrü boyunca bir daha üzülmez. Abone oldum. Sevinci daim olsun.

    Allah tüm şehitlerimize rahmet etsin.
  • 10-10-2016, 23:36:00
    #9
    Amin inşallah herkes konuya yazsın üstte kalsın kardeşimizi hergün daha fazla mutlu edelim.