abone oldum kardeşime, vaktim olursa güzel bir kapak fotoğrafı ve logo vs. yapayım.

r10 organize olursa bence ufak çaplı bir kamera, ekipman vs. alabiliriz. mesele sahip çıkmak.
şu seneleri ufak şeylerle mutlu olabildiği son seneler. yarın öbür gün mutluluk yerini sorumluluklara bıraktıkça şehidimizi, babasını daha fazla özleyecektir. o sebeple vaktini keyifli geçirmesini sağlayabiliriz bence.