Herkese çok teşekkür ediyorum bizim için gözünü kırpmadan Şehit olan kardeşimizin emanetini sanalda olsa sevindirmek çok şey değil.. Fazlasını yapmak lazım aslında ekipman alabiliriz birleşip ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:40:20 -->-> Daha önceki mesaj 18:24:51 --
Yaşı küçük yüreği kocaman kardeşimiz.. Benim babamda ŞEHİT demek ...Allah yardımcısı olsun koca yürekli kardeşimizin..
https://www.youtube.com/watch?v=bJ0C7lNwGyE