• 06-05-2008, 10:10:32
    #37
    iLKÖĞRETİMİN İÇİ BOŞALTILDI. Sıra geldi liselere.

    Eğitim diye bir şey bırakmayacaklar anlaşılan bu ülkede...
  • 06-05-2008, 19:57:06
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her sene aynı muhabbet. Birisi diyor ki "af çıksın." Başkası duyuyor "bu sene afmı çıkabilirmiş ?" Sonra 3. bir şahıs giriyor "bu sene af çıkıyormuş" 4. ye geliyor "bu sene af çıkmış" olarak yayılıyor millete. (:
    Çok mu komiksin
  • 06-05-2008, 21:42:06
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne anladım bu işten
  • 06-05-2008, 21:46:18
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Bence Süper Olucak

    Zaten İlk Dönem 3 Tane 1 Vardı Bende
  • 06-05-2008, 21:47:11
    #41
    xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Süper Olucak
    Zaten İlk Dönem 3 Tane 1 Vardı Bende
    ne adamsın xss
  • 06-05-2008, 21:50:03
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Olum Ne Olcak Gunde 8 Saat Okuldan Sonra PC Basında Olunca
  • 06-05-2008, 21:55:04
    #43
    Misafir
    Lise 1 deyken sınıf birincisiydim.

    2. sınıftan itibaren çok iyi bir öğrencilik yapmasamda sistem bozuk diye kalmam diyip boşlamıştım. Terbiyeli serseriydim. Bundan sonrası stadyumda, statta ,kavga ,dövüşte, parkta, kahvede, bilardo da geçti. Sonuçta mezun oldum. Fakat bilmediğimden değil, yapmak istemediğimden derslerim kötüydü.

    Üniversitede ek puanım az olduğundan 10 puanla 4 yıllığı kaçırdım. Mecburi 2 yıllık okudum ve bilgimden dolayı hiç bir derse girmeden sınıfta derece yaptım.

    Söyleceğim şudurki, eğitimde kalite için öğrenci, niye orda olduğunu unutmamalı. Tek zayıfla dahi kalmalı. Fakat, öğrencilerin denetlendiği gibi öğretmenlerinde denetlenmesi lazım. Her sınıfın dersine mutlaka bir tane kazma hoca giriyor. Bazen bu kazma hocaları 2-3 derse veriyorlar. İşte belayı o zaman almış oluyor öğrenci.

    Uzun lafın kısası : Boğaziçi Üniversitesinde neden olay olmuyor derseniz, öğrencilerin olay yapacak kadar boş vakti olmamasından kaynaklanıyor. Fakat, bu okulu bitirenlerde işsiz kalmıyor.

    Eğitim iyileştirilmeli derken öğrencinin boşlaması için ellerinden geleni yapıyorlar demekki.
  • 07-05-2008, 00:33:22
    #44
    eğitim şart ( cem yılmaz boşuna dememiş )
  • 07-05-2008, 00:33:56
    #45
    Üyeliği durduruldu
    lise öğrencisi wm varmı hala ya =)