• 12-09-2016, 20:14:24
    #37
    Bence kadını idam edin rahatlayın. Kadının birileriyle birlikte olduğunda direk hayat kadını , fuhuşş diye adlandırmak nasıl bir mantıkdır.

    Yada farklı kişilerle birlikte olunca illa para karşılığında mı birlikte oluyor demek. Umarım o kadın kendini o apartmandan kurtarıp residence tarzı biyere taşınır. Eğer evden çok ses geliyorsa polis çağırılır , polis gerekli cezayı verir. İnatla sesler devam ediyorsa zaten şikayetçi olursunuz . ifade verirsiniz resmiyet kazanır . Polis tatlı bir dille apartman da gürültü oluyor der konu kapanır gider. Ama sizin derdiniz ses değil eve gelen erkekler




    Bu arada bana hakaret eden üyeler hakkında umarım işlem yapılır

    herkese iyi bayramlar
  • 12-09-2016, 20:18:29
    #38
    En iyisini yapmışsınız. Senin özgürlüğünün başladığı yerde benim ki bitiyorsa tacizdir o.

    Bazı çok kültürlü, çok bilgili kişilerin yorumunu dikkate almayın.

    Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan
    hunharca bir şekilde yazılmıştır.
  • 12-09-2016, 20:20:45
    #39
    Üyeliği durduruldu
    içeride fuhuş yapıldıgından ne kadar eminsiniz ? doğruysa birşey diyemem de ya yalansa ?
  • 12-09-2016, 20:21:39
    #40
    Kağıt bırakmak bana kalırsa yanlış olmuş. Ya konuşacaksınız, ya polisi arayacaksınız.
  • 12-09-2016, 20:41:46
    #41
    şu adamı iyi ki engellemişim.
  • 12-09-2016, 21:21:44
    #42
    Hocam adres ver, gelip kızı uyarayım..
  • 12-09-2016, 21:23:30
    #43
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kadını idam edin rahatlayın. Kadının birileriyle birlikte olduğunda direk hayat kadını , fuhuşş diye adlandırmak nasıl bir mantıkdır.

    Yada farklı kişilerle birlikte olunca illa para karşılığında mı birlikte oluyor demek. Umarım o kadın kendini o apartmandan kurtarıp residence tarzı biyere taşınır. Eğer evden çok ses geliyorsa polis çağırılır , polis gerekli cezayı verir. İnatla sesler devam ediyorsa zaten şikayetçi olursunuz . ifade verirsiniz resmiyet kazanır . Polis tatlı bir dille apartman da gürültü oluyor der konu kapanır gider. Ama sizin derdiniz ses değil eve gelen erkekler

    Bu arada bana hakaret eden üyeler hakkında umarım işlem yapılır

    herkese iyi bayramlar
    Hala terbiyesizlik yapıyorsun; ve bunu hakaret olarak algılıyorsun. Kavramları kendi işine geldiği gibi yazarken iyi oluyordu? O yazdığın ilk yorum; forumdaki bir çok insana hakaret aslında... Bunun farkında bile değilsin.

    Komik olduğunu sanıyorsun, espri yaptığını ve olayı "basitçe" tereyağından kıl çeker gibi çözdüğünü sanıyorsun. Halbuki kapasiten çok düşük ve biz sana gülüyoruz. Bunun bile farkında değilsin. Senin gibi birinin "bu başlıkta" tartışmaya katılması bile kötü.

    Kimsenin "idam etme" gibi bir düşüncesi yok; olayı sulandırmaya çalışıyorsun. Sadece kendi pis işlerini, kendi çöplüğünde kimseye zarar vermeden veya kimse umursamayacağı bir yerde yapması için doğru hamle ne olur diye tartışılıyor.

    Ayrıca fuhuş yapıyor bir olasılık, tahmin; evine onlarca erkeğin girdiği bir yerde "burası huzurevi herhalde" diyecek halimiz yok; bu kadar zeki olduğunu varsayarak cevap veriyorum, pişman etme beni. Fuhuş yapıp yapmaması bir üst seçenek. Fakat bu seçeneğe gelene kadar da sorun var: 1. si evi *erhane gibi, otel gibi kullanılıyor. 2. si gürültü var ve bina sakinleri rahatsız oluyor. Bunun neresini anlamadın?

    Sorduğun her soru olayı sulandırmak, ahlaki olarak meşru göstermek ve haklı olduğunu zannetmek için sorulmuş, seviyesi düşük sorular. Az daha kaliteli ol be yahu! Bu kadar kaliteli ve başarılı insanların olduğu bir forumda, bu kadar basit cümleler kurman forumun geneli açısından üzücü.

    Polis sese ceza verir evet fakat sen at gözlüğü ile mi bakıyorsun anlamadım ki olaya? Neden gözlerini açmıyorsun? neden algılarını açmıyorsun? birden fazla seçenek var ortada... Bir bayan var. Bir çok erkek. Sesler. fuhuş olma olasılığı. Tedirgin olan aileler. Çocukların olaya bakış açısı ve olayın onlar üzerindeki etkisi. bla bla uzar gider.

    polos totlo bor dollo soylor kono koponor godor.

    he canım he. olayı çözdün zaten.
  • 12-09-2016, 21:36:20
    #44
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adres ver, gelip kızı uyarayım..
    Anlıyorum hocam
  • 12-09-2016, 22:55:22
    #45
    Apt. yöneticisi kimse o kişi uyarmalıdır. Senin uyarman yanlış anlaşılmaya sebep olabilir.
    Bunun dışında polisin ev basma yetkisi yok. Zaten polisleri arasan bile iş işten geçtikten sonra gelirler Bunun sebebi işleme koyma sırası (önemli olaylara öncelik). Ayrıca polislik bir şey değil. Yönetici kişiyi uyarmalı, apt. sakinlerinden uyarı aldım hal ve hareketlerinize dikkat edin dese bile yeterlidir.