Bence kadını idam edin rahatlayın. Kadının birileriyle birlikte olduğunda direk hayat kadını , fuhuşş diye adlandırmak nasıl bir mantıkdır.

Yada farklı kişilerle birlikte olunca illa para karşılığında mı birlikte oluyor demek. Umarım o kadın kendini o apartmandan kurtarıp residence tarzı biyere taşınır. Eğer evden çok ses geliyorsa polis çağırılır , polis gerekli cezayı verir. İnatla sesler devam ediyorsa zaten şikayetçi olursunuz . ifade verirsiniz resmiyet kazanır . Polis tatlı bir dille apartman da gürültü oluyor der konu kapanır gider. Ama sizin derdiniz ses değil eve gelen erkekler




Bu arada bana hakaret eden üyeler hakkında umarım işlem yapılır

herkese iyi bayramlar