Apt. yöneticisi kimse o kişi uyarmalıdır. Senin uyarman yanlış anlaşılmaya sebep olabilir.
Bunun dışında polisin ev basma yetkisi yok. Zaten polisleri arasan bile iş işten geçtikten sonra gelirler Bunun sebebi işleme koyma sırası (önemli olaylara öncelik). Ayrıca polislik bir şey değil. Yönetici kişiyi uyarmalı, apt. sakinlerinden uyarı aldım hal ve hareketlerinize dikkat edin dese bile yeterlidir.