• 31-08-2016, 20:56:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim durum biraz farklı ama sigortam bitmişti 15 gün falan oldu bugün arabanın devrini yaptım
    Katılıyorum abi , araştırdığım kadarıyla sigortasız araçların satışı verilebiliyor.
  • 31-08-2016, 22:21:06
    #11
    Platin üye
    sigortasız araçların satışı verilebiliyor. vergi borcu, trafik cezası gibi problemleri var ise satışı veremiyorsunuz. sigorta, belediyeye ait yerlerde gelen otopark ücretleri vs. gibi ücretler satışta karşınıza çıkmaz.
  • 01-09-2016, 10:28:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigortasız araçların satışı verilebiliyor. vergi borcu, trafik cezası gibi problemleri var ise satışı veremiyorsunuz. sigorta, belediyeye ait yerlerde gelen otopark ücretleri vs. gibi ücretler satışta karşınıza çıkmaz.
    çok teşekkür ederim , ben alırken vergi borçları ödendi trafik cezasıda bulunmamaktadır. tek kafama takılan sigorta peki ben bu ruhsatı nerden alacağım evine göndereceğiz dediler ses seda yok
  • 01-09-2016, 11:03:00
    #13
    Bütün ümidim gençliktedir
    Noter satışında sigorta istenmiyor. Sadece aracın bir mahrumiyeti olmayacak ve geçerli muayenesi bulunacak. Ruhsat çıkarırken sigorta şartı aranıyor. Noter satış belgesinin 1 ay geçerliliği vardır. 1 ay sonunda ruhsat çıkmamışsa, araç trafikten men edilir.

    Ayrıca sigorta yaptırırsan ve aracın satışını verirsen, hemen iptal ettirebilirsin. Alan kişi senin sigortandan 15 gün kullanır. Kullandığın süre + 15 gün ücreti kesilerek, sigortaya ödediğin ücreti geri alırsın.

    Ruhsatı eve gelecek diye bekleme. Sigorta yaptırmadıysan ruhsat çıkmamıştır. Senin yerinde olsam gider sigortamı yaptırırdım. Sonra trafik tescile gider, ruhsatımı da çıkarırdım. Satış yaptıktan sonra sigorta ücretini geri alırsın nasıl olsa.
  • 01-09-2016, 12:19:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noter satışında sigorta istenmiyor. Sadece aracın bir mahrumiyeti olmayacak ve geçerli muayenesi bulunacak. Ruhsat çıkarırken sigorta şartı aranıyor. Noter satış belgesinin 1 ay geçerliliği vardır. 1 ay sonunda ruhsat çıkmamışsa, araç trafikten men edilir.

    Ayrıca sigorta yaptırırsan ve aracın satışını verirsen, hemen iptal ettirebilirsin. Alan kişi senin sigortandan 15 gün kullanır. Kullandığın süre + 15 gün ücreti kesilerek, sigortaya ödediğin ücreti geri alırsın.

    Ruhsatı eve gelecek diye bekleme. Sigorta yaptırmadıysan ruhsat çıkmamıştır. Senin yerinde olsam gider sigortamı yaptırırdım. Sonra trafik tescile gider, ruhsatımı da çıkarırdım. Satış yaptıktan sonra sigorta ücretini geri alırsın nasıl olsa.
    noter satış belgesiyle tekrar satışı yapılmaz dimi? :/ sigorta 1.800 çıkıyor yaşımdan dolayı
  • 01-09-2016, 13:10:48
    #15
    Bütün ümidim gençliktedir
    Doris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    noter satış belgesiyle tekrar satışı yapılmaz dimi? :/ sigorta 1.800 çıkıyor yaşımdan dolayı
    Eğer noter satışı yapılalı 1 ay olmadıysa, o belge ile satış yapabilirsin. Fakat 30 günü geçtiyse ( Noter satış belgesi üzerinde tarih yazar ), sigorta yaptırıp ruhsat çıkarman gerekiyor.
  • 01-09-2016, 13:13:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer noter satışı yapılalı 1 ay olmadıysa, o belge ile satış yapabilirsin. Fakat 30 günü geçtiyse ( Noter satış belgesi üzerinde tarih yazar ), sigorta yaptırıp ruhsat çıkarman gerekiyor.
    Arabayı 17 ağustosta aldım o belge arabanın torpidosunda duruyor. Vergi borcu , Trafik cezası , Sigortası yok o belge ile satışını yapabilirmiyim? 30 gün geçmeden
  • 01-09-2016, 13:24:36
    #17
    Bütün ümidim gençliktedir
    Doris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayı 17 ağustosta aldım o belge arabanın torpidosunda duruyor. Vergi borcu , Trafik cezası , Sigortası yok o belge ile satışını yapabilirmiyim? 30 gün geçmeden
    Evet yapabilirsin. 16 Eylül'e kadar o belge ile satış yapabilirsin. Fakat arabayı trafiğe çıkarmamanı tavsiye ederim. Kaza yapar ve suçlu bulunursan, karşı tarafa verdiğin tüm zararı cebinden ödersin. Eğer uygulamaya takılırsan, 92 TL trafik cezası ve araç trafikten men edilir. Çünkü eski sigortanın geçerlilik süresi dün dolmuş.
  • 01-09-2016, 13:30:58
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yapabilirsin. 16 Eylül'e kadar o belge ile satış yapabilirsin. Fakat arabayı trafiğe çıkarmamanı tavsiye ederim. Kaza yapar ve suçlu bulunursan, karşı tarafa verdiğin tüm zararı cebinden ödersin. Eğer uygulamaya takılırsan, 92 TL trafik cezası ve araç trafikten men edilir. Çünkü eski sigortanın geçerlilik süresi dün dolmuş.
    Anladım abi aracın sol ön tekeri inik otoparkta yatıyo jantlar falan modifiyeli olduğu için kampanalarda ona göre ayarlı yedek lastik takılmıyo bakıcam bi çaresine biran önce elden çıkarmam gerek çok zarar yaptım çok.. Bilgilendirmen için çok teşekkür ederim