Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet yapabilirsin. 16 Eylül'e kadar o belge ile satış yapabilirsin. Fakat arabayı trafiğe çıkarmamanı tavsiye ederim. Kaza yapar ve suçlu bulunursan, karşı tarafa verdiğin tüm zararı cebinden ödersin. Eğer uygulamaya takılırsan, 92 TL trafik cezası ve araç trafikten men edilir. Çünkü eski sigortanın geçerlilik süresi dün dolmuş.
Anladım abi aracın sol ön tekeri inik otoparkta yatıyo jantlar falan modifiyeli olduğu için kampanalarda ona göre ayarlı yedek lastik takılmıyo bakıcam bi çaresine biran önce elden çıkarmam gerek çok zarar yaptım çok.. Bilgilendirmen için çok teşekkür ederim