Eğer noter satışı yapılalı 1 ay olmadıysa, o belge ile satış yapabilirsin. Fakat 30 günü geçtiyse ( Noter satış belgesi üzerinde tarih yazar ), sigorta yaptırıp ruhsat çıkarman gerekiyor.
Arabayı 17 ağustosta aldım o belge arabanın torpidosunda duruyor. Vergi borcu , Trafik cezası , Sigortası yok o belge ile satışını yapabilirmiyim? 30 gün geçmeden