Selam arkadaşlar.
Aramızda tır yada kırkayak kamyon kullanan arkadaşlar var mı ?
Bir işten dolayı fikir almak istiyorum.
İstanbula 2 günde 1 olmak üzere 3 ay boyunca mal yollayacağım yaz aylarında. Yükümüz 20 22 ton.
Sizce araç alıp kendimiz mi götürmek kazançlı olur yoksa bir nakliye firması ile mi yollamak mantıklı?
Şimdilik kırkayak kamyon düşünüyoruz fakat ortalaması düşük yakan bir araçta almak 100 bin civarında 2.elleri.. sizlerin düşüncesi nedir ? Kış ayı için bir şey düşünemedik ama çalışabileceği bir kömür şirketine verebiliriz.
Not : şoför olarak eleman tutmayacağız.
R10 kamyon yada tır şoförü arkadaşlar
5
●615
- 24-07-2016, 20:55:49Üyeliği durduruldu
- 24-07-2016, 21:12:29Damperli kırkayak var işinizi görürse görüşelim aylık yada sefer başı kiralayabilirim
- 25-07-2016, 00:48:09Üyeliği durdurulduHocam şahsi düşüncem 3 ayda en kötü 45 50 sorti gönderim yapılacağı için alma taraftarıyım. Daha çok fikir edinmek istiyorum.snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2016, 09:11:06Hocam yanlış anlamayın sakın ama araç almak konusunda pek tavsiye etmiyorum. Arkadaş isterse biz satalım ona ford 2006 model muayene vs derdi yok. Bu tarz araçlarda lastik , kasko, mtv oldukça yüksek ve maliyetli. Ufak bir arızada 1000 liradan aşağı çıkmıyor sanayiden. kazancı iyi zahmeti çok iştirsercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2016, 17:42:54Üyeliği durdurulduÖnerebileceğiniz 100 kmde şu kadar yakan araç var mı? 2009 yılındaki konuşmalara denk geldim, elbet değişmiştir kanımca.