Konu
R10 kamyon yada tır şoförü arkadaşlar
25-07-2016, 03:10:50
#4
sercander
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sefer basi alinacak ucret nedir. Mazot sizemi ait. Tum bunlari hesapladiktan sonra size kar birakiyorsa arac almak daha mantikli tabikide
Hesap makinesinden gönderildi