Selam arkadaşlar.
Aramızda tır yada kırkayak kamyon kullanan arkadaşlar var mı ?
Bir işten dolayı fikir almak istiyorum.
İstanbula 2 günde 1 olmak üzere 3 ay boyunca mal yollayacağım yaz aylarında. Yükümüz 20 22 ton.
Sizce araç alıp kendimiz mi götürmek kazançlı olur yoksa bir nakliye firması ile mi yollamak mantıklı?
Şimdilik kırkayak kamyon düşünüyoruz fakat ortalaması düşük yakan bir araçta almak 100 bin civarında 2.elleri.. sizlerin düşüncesi nedir ? Kış ayı için bir şey düşünemedik ama çalışabileceği bir kömür şirketine verebiliriz.
Not : şoför olarak eleman tutmayacağız.